Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

(Rebox 9000) HD Twin? Ik kan niet kiezen!!


Aanbevolen berichten

Gast top.peewee
Geplaatst:

Goede......,

 

Ik heb nu een topfield en wil graag een linux machine. Welke HD Twin adviseren jullie??

Ik kijk met belangstelling uit naar de nieuwe azbox premium hd+, maar de rebox 9000 vind ik ook wel te gek.

Ik weet dat er meer te koop is maar overtuig me wat ik moet kopen!

 

Alvast bedankt!!!

Geplaatst:

Wat zoek je in een nieuwe receiver? Hobby of moet ie geschikt zijn voor de hele familie?

Vu+ Solo 4k, VTi 13.x, 1000GB HDD
Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO
Astra 1, 2, 3 en Hotbird

Gast top.peewee
Geplaatst:

Graag veel zenders, snel zappen, c*rd sh*ring, en de hele familie moet er mee om kunnen gaan.Maar dat laatste zal toch geen probleem moeten zijn?

Geplaatst:

Sharen = hobby. Gewoon voor een product gaan dat compatible is met de dreamboxen. De Rebox kan met een beetje inspanning wel als sharing-client functioneren.

 

Als je de familie te vriend wil houden is een Rebox best geschikt in combinatie met een canal digitaal abonnenment smirk

 

 

Rebox RE-9000HD, Triax 88cm multifeed

4 x Dual LNB Smart Titanium, 2 x Triax DiSEqC

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...