Gast top.peewee Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Goede......, Ik heb nu een topfield en wil graag een linux machine. Welke HD Twin adviseren jullie?? Ik kijk met belangstelling uit naar de nieuwe azbox premium hd+, maar de rebox 9000 vind ik ook wel te gek. Ik weet dat er meer te koop is maar overtuig me wat ik moet kopen! Alvast bedankt!!!
jbbrans Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Wat zoek je in een nieuwe receiver? Hobby of moet ie geschikt zijn voor de hele familie? Vu+ Solo 4k, VTi 13.x, 1000GB HDD Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO Astra 1, 2, 3 en Hotbird
Gast top.peewee Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Graag veel zenders, snel zappen, c*rd sh*ring, en de hele familie moet er mee om kunnen gaan.Maar dat laatste zal toch geen probleem moeten zijn?
LionKing_NL Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Sharen = hobby. Gewoon voor een product gaan dat compatible is met de dreamboxen. De Rebox kan met een beetje inspanning wel als sharing-client functioneren. Als je de familie te vriend wil houden is een Rebox best geschikt in combinatie met een canal digitaal abonnenment Rebox RE-9000HD, Triax 88cm multifeed 4 x Dual LNB Smart Titanium, 2 x Triax DiSEqC
Aanbevolen berichten