Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Hallo, Is deze ontvanger makkelijk te patchen en indien dat gebeurt kan ik de seca files gebruiken? bvd voor evt.reaktie/advies. gr
Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Als ie nog maagdelijk is: andere bootloader, andere firmware. Draait er al DrOverflow op dan: Cam moet omgebouwd worden, ander kaartje erin (PIC of een Funkaart). Evt andere settingslijst..... That's it.
Gast Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Bedankt voor het uitleg maar ik heb geen ervaring; ben je bereid om dit voor mij te doen tegen vergoeding (noem maar de kosten)?anders ken je iemand die het kan doen? Als je niet in het noorden / zuiden woont. mvg
Gast Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Ik woon in het noorden/zuiden, maar ben best bereid om je nokia aan te passen. Je kunt 'm natuurljk ook opsturen......
Gast Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Ik wil graag de kosten weten+de post.en je woonplaats/stad. mvg ps.graag reaktie via pm.
Aanbevolen berichten