Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[VU+ DUO] Enigma2 WebInterface


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds de nieuwe pli update van vanochtend heb ik geen toegang meer tot Enigma2 WebInterface. Voorheen hoefde ik geen wachtwoord in te toetsen nu dus wel. Zoals bij ftp geef ik als wachtwoord root, maar helaas geen toegang. Iemand enig idee?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Nolimits
Sinds de nieuwe pli update van vanochtend heb ik geen toegang meer tot Enigma2 WebInterface. Voorheen hoefde ik geen wachtwoord in te toetsen nu dus wel. Zoals bij ftp geef ik als wachtwoord root, maar helaas geen toegang. Iemand enig idee?


Heb even gekeken, hier geen probleem met de webinterface.

VU+ Duo2 

Geplaatst:

Bij FTP geef je "root" niet als wachtwoord, maar als accountname. Default is geen wachtwoord aanwezig, alleen als je het zelf hebt ingesteld.

Hoewel ik wel een wachtwoord bij FTP gebruik, is dat bij de webinterface niet nodig: alleen maar het IP adres gebruiken.

Hier geen probleem.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...