Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[VU+ duo] Pli Web-x-tv als plugin?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik de web-x-tv webinterface van de PLI image installeren in de OpenPli image op de VU+ duo?

Zo ja, hoe dan?

Deze vind ik veel mooier dan de webinterface in OpenPli.

Groet,

slapshot

Geplaatst:

Ik denk niet dat je een enigma1 plugin kan installeren in enigma2

Deze verschillende veels te veel van elkaar

Geplaatst:

Ja, deze heb ik gezien op een dm600, dus het zal wel enigma 1 zijn.

weet iemand waar de http server in enigma 2 te vinden is.

In welke directory staat deze?

Geplaatst:

Wat wil je, streamen?

Heb je het al eens geprobeerd zonder iets te installeren?

Ik wel. laugh

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Geplaatst:

Ik ben benieuwd hoe de webinterface er als webapplicatie eruit ziet.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...