Gast slapshot Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Kan ik de web-x-tv webinterface van de PLI image installeren in de OpenPli image op de VU+ duo? Zo ja, hoe dan? Deze vind ik veel mooier dan de webinterface in OpenPli. Groet, slapshot
Gast Dzjaivnt Geplaatst: 30 januari 2010 Geplaatst: 30 januari 2010 Ik denk niet dat je een enigma1 plugin kan installeren in enigma2 Deze verschillende veels te veel van elkaar
Gast slapshot Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Ja, deze heb ik gezien op een dm600, dus het zal wel enigma 1 zijn. weet iemand waar de http server in enigma 2 te vinden is. In welke directory staat deze?
Roobert Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Wat wil je, streamen? Heb je het al eens geprobeerd zonder iets te installeren? Ik wel. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Gast slapshot Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Ik ben benieuwd hoe de webinterface er als webapplicatie eruit ziet.
Aanbevolen berichten