Gast veldkamp11 Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 mijn dreambox 800 deed het goed maar ik kon er niet met m`n vingers afblijven ik heb nu een probleem : ik had eerst zender lijsten die heb ik nu niet meer ????????????? iemand een idee
chrisch Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Welke image en welke zenderlijst gebruik je? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
paardengek Geplaatst: 31 januari 2010 Geplaatst: 31 januari 2010 Met dreamboxedit een nieuwe zenderlijst plaatsen zal een oplossing kunnen zijn. Hier zijn de zenderlijsten te downloaden: http://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=HenksatSettings En denk erom, je moet een enigma2 zenderlijst gebruiken. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast veldkamp11 Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 na veel gespeel en knopje drukken heb ik de zender pakketten terug (eerst in de settings daarna in de software updaten en dan de gewenste pakket kiezen ) pfffff
Aanbevolen berichten