Gast photon7227 Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 De mogelijkheid bestaat om in een premium of premium plus 2 DVB-C tuners te stoppen. Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik ben erg benieuwd of dat goed werkt. Ik werd op het idee gebracht door de volgende (oude) firmware changelog: Firmware 0.9.1868: [...] Add - Auto-Detect Tuners plugged and add support for Combo models and DVB-T and DVB-C twin tuner support [...] Hieruit valt te concluderen dat het mogelijk is om 2 DVB-C tuners te gebruiken en zo een Twin DVB-C tuner van je premium + te maken. Een speurtocht langs verschillende fora leverde geen ervaringen op, daarom probeer ik het hier nog even.
D_liver Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Ik weet zeker dat deze vraag ergens anders beantwoord is maar OK: Ja je kan van de Premium Plus een DVB-C twintuner maken ( dus 2 dvb-c tuners erin ) Nee het kan niet met de gewone Premium. Denk erom dat de Premium Plus andere tuners heeft dan de gewone premium, dus je moet dan ook dvb-c tuners voor de Premium plus hebben ( die zijn inmiddels beschikbaar ) 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Cookiesmonster Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 Hoi, Kun je mij je reactie uitleggen? Ik wil een Premium gaan kopen en daar 2 DVB-C tuners instoppen met een harddisk. Als ik jouw antwoord goed begrijp moet ik een aangepast versie hebben? Groet, Thomas
D_liver Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 Er zijn 3 modellen beschikbaar: Azbox - Elite; combo tuner Azbox - Premium; combo tuner Azbox - Premium Plus ; Twintuner Combo tuner is er maar 1 tuner gelijktijdig beschikbaar ( dus kijken met de ene en opnemen met de andere is niet mogelijk ) Twintuner kan dat wel, dus je moet dan de Premium Plus hebben 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Aanbevolen berichten