Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Rebox 9000 HD aanpassen configs


Aanbevolen berichten

Gast the_rayman
Geplaatst:

Hey all,

 

Sinds vandaag een Rebox 9000 HD staan.

Ben er inmiddels achter dat je simpel via Telnet kan connecten naar het apparaat. Enige is, dat de samba config geheel open staat, inclusief alle folders... waaronder ook de config files!

 

Heb geprobeerd de smb.conf aan te passen, maar filesystem is read-only... de default samba user is root... ik wil graag alleen de 'storage' in de samba zien, en meer niet... hoe krijg ik het voor elkaar om dit aan te passen? Wie heeft er ervaring met deze box en zijn settings?

 

Thnx alvast!

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...