Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[Rebox] [Rebox RE-9000 HD] opstartproblemen met harddisk


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier wel met een erg vreemd verschijnsel te maken. Op een gegeven moment wilde de box niet meer in opname en daarna ook niet meer in standby. Na een paar pogingen zat de box helemaal vast.

Na een harde reset starte de box niet meer op.

Na afkoppelen interne HD starte hij echte wel weer op. Conclusie HD defect. Ik stop de vermoedelijk defecte HD in mijn PC en deze werkt gewoon prima. Voor de zekerheid de HD even geformatteerd naar NTFS zodat de box de HD als nieuwe HD zal moeten herkennen. Echter de Box wil nog steeds niet met de HD opstarten.

Nu heb ik er een oudere 120G schijf ingestopt NTFS geformateerd en met deze HD werk de box weer perfect crazy

 

De HD die er in zat is een Western Digital WD3200AAKS 320GB.

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...