groeselt Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Kan het zijn dat het etalagekanaal (deze maand carchannel) na 19.00 niet meer uitzend, ik heb hem daarna niet meer
DeBeek Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Dat klopt en dat is al zo sinds het etalage kanaal bestaat.
groeselt Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Geplaatst: 5 maart 2010 oke, wist ik niet, kijk er niet vaak heen. alleen deze maand carchannel is leuk, jammer
wiebren Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ik heb gehoord dat carchannel de MOTOGP gaat uitzenden, evenals andere grote auto en motorsport, waar kan ik hen vinden? Zitten zij achter de decoder?
Spike_b Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: wiebren Ik heb gehoord dat carchannel de MOTOGP gaat uitzenden, evenals andere grote auto en motorsport, waar kan ik hen vinden? Zitten zij achter de decoder? Komende maand vanaf 1 maart is CarChannel overdag te zien bij CanalDigitaal op het etalagekanaal VU+ Duo2
joker55 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Tsja, de grotere evenementen in de USA zijn allemaal in de middag lokale tijd.....plus 7-8 uur tijdsverschil, is dus hier na 19 uur. En dan is de zender er niet meer. dus veel heb je er niet aan, HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Elwin Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 CarChannel heb ik persoonlijk niet zoveel mee. Geef mij Comedy Central Family maar terug!
Aanbevolen berichten