HarrieNak Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Deze week een nieuwe mediabox ontvangen van UPC. Op de vorige mediabox kon ik analoog signaal doorlussen (RF in/out) voor een analoog signaal naar de slaapkamer. De nieuwe mediabox heeft geen RF out, alleen RF in. Hoe kan ik nu mijn analoog signaal op de slaapkamer kijgen ? Een splitter op de kabel naar de mediabox werkt niet (de mediabox werkt dan niet meer). De aansluiting heeft 3 connectors 1: modem 2: mediabox 3: radio. De radiokabel aansluiten naar de slaapkamer geeft geen signaal/. Iemand een idee ? UPC kan me niet helpen vie de helpdesk. DM7020HD+interne HD / Triax 88cm / Panasonic TX-37LZD800F LCD
Zilverster Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 @HarrieNak, Klinkt misschien gek, maar een oude video recorder wil wel eens de oplossing bieden. Het moet wel een zijn die niet automatisch afslaat na een X aantal minuten in slaapstand, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Neouni Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 een splitter zou moeten werken als hij niet te veel dempt en groot bereik heeft 0-750Mhz
Ou-Tannu Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 k zou 0 tm 1000mhz pakken bereik loopt officieel door tot 860mhz ofzo ? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten