Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gisteren is er wat doorgebrand in mij home muziekcenter Logitech Z-5400.Ik kan echter niet meer zien wat er zat.Het is een onderdeeltje dat vlak onder de kleine condensator zit onderaan.Degene onder die 2 grote condensatoren.Ik kan eventueel een fotootje nemen.Heeft iemand een idee of eventueel een schema van deze supergoede maar dure installatie ? Of kan iemand er naar kijken ? Ik woon in omgeving Aalst-Belgie.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

zal straks eens kijken of ik de aankoopbon nog kan vinden.Hopelijk wel.Kan ik hem in herstelling geven en ondertussen een Z5500 kopen voor op de TV.Thks.

Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Geplaatst:

Gebeld naar de winkel en ze gingen nakijken of het 3 of 2 jaar was.Herstellen doet Logitech niet meer zowieso.Te kostelijk.Toch maar een foto genomen :

z5400b.jpg

Hopelijk kan ik hem zelf repareren indien geen garantie.

Geplaatst:

Onderaan op de foto ; de paarse elco ?

Lijkt erop dat ie is gaan lekken.

Desoldeer hem eens, hoe zit het er dan uit.

Let even op de polarisatie; zo te zien zit de min naar Links (op de foto; witte streep)

gr. Erik

Geplaatst:

Krap alle witgele lijm zoals die oa bij de rode draad links zit weg, deze witgele lijm gaat geleiden. Wat een knoei boel trouwens het inwendige,duidelijk een china productie.

Geplaatst:

Linker Blauwe draad ziet er ook zwart verbrand uit.

Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird

Geplaatst:

Als de winkel niks wil doen, gewoon zelf met de logitech servicelijn bellen. Daar heb ik enorm goede ervaring mee, een echt voorbeeld hoe je service moet verlenen.