klapkonijn Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 ik heb op tuner a een rotor zitten,en op tuner b een vaste opstelling(19 en 23) welke instellingen moet ik gebruiken voor tuner b? ik merk namelijk dat als ik tuner b instelzoals ik dank dat het moet,tuner b ook als hoofd tuner werkt,klopt dit? kan iemand mij vertellen hoe ik de settings moet instellen? gr mark
boaz Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Er is een instelling voor tunervolgorde, deze staat standaard op auto. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
klapkonijn Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Geplaatst: 23 maart 2010 dank je die instelleing ga ik eens zoeken,weet je in welk menu hij staat?
Hyunday magic Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Hier een indentieke setup. Rotor op A en 4 koppen op B A: rotor met usals, dus coordinaten invullen en klaar B: eenvoudig en kies de satellieten van je voorkeur met de juiste volgorde. In instellingen/diversen kun je de tuner voorkeur instellen. Volgens mij kan dit alleen in PLi images. The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
klapkonijn Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Geplaatst: 24 maart 2010 aha ik heb hier dream elite draaien,vandaar ik hem niet kon vinden,bedankt.
Aanbevolen berichten