Fabian Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Wie weet wat de gekleurde knoppen betekenen in de opname lijst onder OpenPli? Ik zie nu voor iedere opname een rode, blauwe, zwarte en geel/zwarte bolletje staan.
metoo Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 rood nog niet bekeken, zwart is bekeken, gedeeltelijk geel zwart is gedeeltelijk bekeken, blauw weet ik (nog) niet ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
vGnp Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: Fabian Wie weet wat de gekleurde knoppen betekenen in de opname lijst onder OpenPli? Ik zie nu voor iedere opname een rode, blauwe, zwarte en geel/zwarte bolletje staan. Heb je het over opnames of over timers? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Neptunus Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Maak eens een screenshot, we weten nu niet precies wat je bedoelt. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Fabian Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Geplaatst: 7 april 2010 Ik weet niet waar en hoe ik makkelijk een screenshot moet maken. Maar ik heb wel gevonden waar ik de optie aan of uit kan zetten: onder systeem -> opname instellingen, staat de optie "laat status-iconen in movielijst zien". Dit is wat ik bedoel, alleen staat er niet bij wat alle kleurcodes inhouden.
Gast MiLo Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ik zal nog eens herhalen wat hierboven al gepost is: Rood: Nieuw Zwart...Geel: Gedeeltelijk gekeken Blauw: Probleemgeval. Wat is nog niet duidelijk? En wat wil je nog bereiken?
Aanbevolen berichten