Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik de lnb ingang van de 500hd aansluit middels de doorgeluste lnb2 uitgang van de 7025+ verspeel ik dan hiermee de twintuner functie?

2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+

Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli

Geplaatst:

Beperkt in zijn vrijheid?

Volgens de sat4all topic, mount ik beide boxen aan elkaar. Dus de HD van de 7025+ is "multifunctioneel" wat mij betreft.

Ook mag de 500HD de hele dag zijn "ding" doen, zodra hij/zij er maar klaar voor is als ik hem wil gebruiken.....maar zo werkt het dan dus niet helemaal, Gerard76?

Vertel...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Marcellomio

Volgens de sat4all topic, mount ik beide boxen aan elkaar. Dus de HD van de 7025+ is "multifunctioneel" wat mij betreft.

? crazy
Hadden we het over mounten en over een Harddisk?
Dat heb je niet kenbaar gemaakt in je topic hierboven

Je vraagstelling is me niet 100% duidelijk...

Geplaatst:

Je hebt over doorlussen en dat heeft niks met een hdd te maken hoor ?

Geplaatst:

Hmm, probeer ik het opnieuw.

Als ik de LNB-2 doorlus van de 7025+ naar de 500HD doe ik dat om signaal te krijgen op de 500HD.

De werking van de 7025+ is dan niet helemaal waarvoor hij bedoelt is, zegt gerard. Die begrijp ik niet helemaal.

Volgens de sat4all topic, kan ik de 7025+ en de 500HD qua instelling zo configureren, dat de 500HD de hd ziet van de 7025+, waardoor ik kan afspelen en opnemen met de 500HD, mede omdat beide ontvangers e2 zijn, toch?

Geplaatst:

crycrycry

als ik de lnb ingang van de 500hd aansluit middels de doorgeluste lnb2 uitgang van de 7025+ verspeel ik dan hiermee de twintuner functie?

Dit is je vraag.

Mijn antwoord daarop is :

Nee.

Geplaatst:

Gerald,

Waar beperk ik dan de vrijheid van de 500HD in?

en

Als ik het goed begrepen heb nu, is het doorlussen van lnb2 van de 7025+ niet van invloed op de werking van de twintuner. Het enige dat verandert moet worden is de config van lnb2 van de 7025+ (staat nu als gelijk aan socketA maar dan word het doorlussen naar).

Geplaatst:

Als ik het goed begrepen heb nu, is het doorlussen van lnb2 van de 7025+ niet van invloed op de werking van de twintuner.

Correct wink

Het enige dat verandert moet worden is de config van lnb2 van de 7025+ (staat nu als gelijk aan socketA maar dan word het doorlussen naar).

Dat helpt niks aan de beperktere TP keuze van je 500.

Geplaatst:

Een beperkte Transponder keuze van de 500HD? De 500HD is toch geen twin, dus het opnemen moet toch al gebeuren in dezelfde transponder... confused

Geplaatst:

De 500 HD kan in de opstelling die jij voorstelt alleen maar die kanalen zien/opnemen

van de transponder waar de tweede tuner van de 7025 op staat afgesteld.

Dat is dus de beperking.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT