Gene 1225 Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Er is een ( bèta-) versie actief voor het programmeren van je Telenet( Vlaanderen ) digicorder . Lijkt me wel handig : kan je vanaf je pc of laptop een programma laten opnemen of een herinnering instellen , zelfs al ben je niet thuis. Ik heb het even getest : werkte prima. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gast zzzzzzz Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Origineel bericht van: Gene 1225 Er is een ( bèta-) versie actief voor het programmeren van je Telenet( Vlaanderen ) digicorder . Lijkt me wel handig : kan je vanaf je pc of laptop een programma laten opnemen of een herinnering instellen , zelfs al ben je niet thuis. Ik heb het even getest : werkte prima. Dat kun je op Dreambox toch al jaren ?
matthew_be_wvl Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Ja, dit weekend heb ik dat al eens geprobeerd. Het werkt goed, in een seconde of 5 is je digicorder geprogrammeerd. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gene 1225 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Geplaatst: 6 mei 2010 Dat kun je op Dreambox toch al jaren ? Naar Telenet kijken ? Nee natuurlijk , voor zover ik weet is dit de eerste mogelijkheid om een Telenet Digicorder te programeren vanaf je pc/laptop . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten