Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik heb een rebox re 8000 hd gezien voor een leuke prijs

ik heb nu een dreambox 500

maar wil graag hd kijken .

mij vraag is kan deze ontvanger ook goed overweg met cardsharing en kan je hier net als de dreambox 500 ook andere software in doen.

mvg johan hazekamp

Geplaatst:
Origineel bericht van: 12345hazekamp
hallo ik heb een rebox re 8000 hd gezien voor een leuke prijs
ik heb nu een dreambox 500
maar wil graag hd kijken .
mij vraag is kan deze ontvanger ook goed overweg met <knip> en kan je hier net als de dreambox 500 ook andere software in doen.
mvg johan hazekamp


Er is wel alternatieve software voor beschikbaar (enigma2), maar die werkt nog niet lekker (kan niet overweg met de ingebouwde smartcardreader). Verder is het nogal wat geknutsel om een Enigma2 image erop te krijgen (bootloader moet vervangen worden).
Geplaatst:

er is wel meer dan enigma te vinden, ook atevio en octagon sw draait erop en die kan wel overweg met de interne kaartlezer.

en met plugins. dat is een duidelijk verschil met de rebox-sw.

maar als je iets enigma-achtigs wilt zou ik van de rebox afblijven en een vu+ kopen.

met atevio sw is de rebox best een goed apparaat maar er zijn wat hardnekkige bugs, zie dit forum, en kijk eerst of die je gaan irriteren.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...