seije017 Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 ik heb het programma nu aardig onder controle ! maar nu zie ik nog op de ipod een map onbekend . waar kan ik deze terug vinden in itunes en daar aanpassen of werwijderen.
Zilverster Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 @seije017, Op de bewuste map gaan staan in het menu, rechtermuis toets aanklikken, dan zie je de optie delete als het goed is, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
seije017 Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Geplaatst: 18 mei 2010 in het muziek overzicht van Itunes kom ik hem niet tegen. alleen op de Ipod kom ik deze map met artiesten tegen als onbekend album . die helemaal aan het eind van de optie albums staat.
Zilverster Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 @seije017, Dan moet je in het overzicht ( mapje ) gaan staan van de Ipod op je PC ( je zit nu in de verkeerde map te kijken ) en dan de aktie uitvoeren als hier boven omschreven, gr. Zilverster You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 @seije017, Nog niet gevonden ? Volgens mij, zo uit mijn blote hoofd, moet je in de root een mapje naar beneden, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten