Cooter Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Geplaatst: 26 mei 2010 Ja ik zal even kijken of ik iets kan vinden. Dat is in ieder geval beter dan die types waar je een programmer bij moet kopen. VU+ Solo2, Gibertini OP65 met Canal digitaal tripe LNB 28.5E - 23.5E - 19.2E
Gast SatMann Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 programmeren is inderdaad totaal overbodig met deze reeks en is dus super makkelijk. je zet de dip switch in en klaar is kees.
Gast SatMann Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 foutje in de dipswitch in stelling het moet niet zo zijn : 1 en 2 naar boven = 1.0 1 naar beneden en 2 naar boven = 1.1 1 naar boven en 2 naar beneden = 1.0+1.1 beide naar beneden = 1.2 maar zo : 1 en 2 naar beneden= 1.0 1 naar boven 2 naar beneden= 1.1 1 naar beneden en 2 naar boven= 1.0+1.1 beide naar boven= 1.2
Gast patje7of9 Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 Origineel bericht van: SatMann voor dreambox gewoon 1.1 gebruiken instellingen zijn dan : LNB1 **** Satelliet : sat kiezen LNB : LNB1 Prioriteit : Auto LOF : universele lnb Spanningsmodus : Polarisatie Verhoogd Voltage = nee Tone modus : Band Diseqc-modus : 1.1 Toneburst : Geen Committed Diseqc commando : geen Snelle Diseqc : nee herhaal sequence : nee Commando volgorde : uncommitted, committed,toneburst Unicommited Diseqc commando : Input1 Diseqc herhaling : Geen LNB2 **** Satelliet : satkiezen LNB : LNB2 Prioriteit : Auto LOF : universele lnb Spanningsmodus : Polarisatie Verhoogd Voltage = nee Tone modus : Band Diseqc-modus : 1.1 Toneburst : Geen Committed Diseqc commando : geen Snelle Diseqc : nee herhaal sequence : nee Commando volgorde : uncommitted, committed,toneburst Unicommited Diseqc commando : Input2 Diseqc herhaling : Geen enzo verder Ik heb een EMP-Centauri S8/1PCP-W2 switch en ik heb dezelfde instellingen gebruikt als hierboven voor 4 satellieten maar heb alleen beeld op de eerste satelliet. Als ik verander van satelliet krijg ik de melding afstemming mislukt. Moet je misschien de DIP-Positie veranderen naar DiseqC 1.1 maar hoe doe je dat? Switch uit de behuizing halen?
Gast SatMann Geplaatst: 28 mei 2010 Geplaatst: 28 mei 2010 switch uit zijn behuizing halen en dan de dip's effectief op 1.1 zetten. dus : 1 naar boven 2 naar beneden= 1.1 anders heb je niets.
Aanbevolen berichten