Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Satlook Digital Nit

Aanbevolen berichten

Gast Delta Star
Geplaatst:

Beste kijkers/lezers:

ik delta star ben op zoek naar een filmpje,of iets derge-lijks hoe je een Satlook moet gebruiken.

ben al wel aan het zoeken geweest maar niks kuunen vinden

Mvg:D.S.

Gast Delta Star
Geplaatst:
Origineel bericht van: Ventura
Een kleine demonstratie fimpje op youtube:

De Satlook Digital NIT kan eigenlijk nog veel meer.

hier heb ik dus ook niet veel aan,ik heb liever een Filmpje hoe ze te werk gaan,afstellen,meten,etc,etc
Geplaatst:

Daar maakt u weinig kans op. Immers niemand vertelt heel graag "het geheim van de smid". Hebt u al een satlook digital nit in bezit? Zo ja, wat hebt u gedaan om de satlook digital nit te kunnen "begrijpen" confused.

Gast Delta Star
Geplaatst:
Daar maakt u weinig kans op. Immers niemand vertelt heel graag "het geheim van de smid". Hebt u al een satlook digital nit in bezit? Zo ja, wat hebt u gedaan om de satlook digital nit te kunnen "begrijpen" confused.

hallo Ventura;
ik heb me er 1 gekocht,en krijg hem waarschijnlijk volgende week in m,n bezit.
ik wilde ,s weten/zien hoe dat iemand te werk gaat,om een schotel uit te richten.Zodoende.
Geplaatst:

Even met google de gebruiksaanwijzing van de satlook digital nit downloaden. Op de emitor site is deze niet meer aanwezig frown. En als u de satlook digital nit in bezit hebt. Eerst even zelf mee stoeien wink.

Gast Delta Star
Geplaatst:
Even met google de gebruiksaanwijzing van de satlook digital nit downloaden. Op de emitor site is deze niet meer aanwezig frown. En als u de satlook digital nit in bezit hebt. Eerst even zelf mee stoeien wink.

Oké thank,s any-way