Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een DM500 (enigma1 dus) plaatsen in een vakantiehuisje. Ik heb er momenteel een Philips 7072 staan maar deze is te beperkt en geeft problemen. Bovendien heb ik er 4 koppen op en die wil ik kunnen gebruiken.

Wat ik echter wil voorkomen is dat de gebruikers teveel rechten hebben. Ik zet er de default Canal+ fast scan lijst in en verder niet.

Om de mogelijkheden te beperken wil ik de "menu" toets" uitschakelen.

Vraag: Wat moet ik veranderen aan het image zodat effectief een druk op de menu toets geen reactie meer geeft.

Vraag: Zijn er nog meer mogelijkheden om dit te doen en zijn er mensen die ervaring hebben met bovenstaande en hoe is dat dan opgelost.

Groeten,

GVW

Geplaatst:

Hoi,

In het menu kan je kiesen voor parental lock of menu lock als je die 2e neemt dan is je "belangrijke menu"gedeelte onbereikbaar. Zo doe ik het ook...

Bareus

Geplaatst:

Parentel lock kende ik wel alleen menu lock komt me onbekend voor. Is dit zowel in Gemini als Pli bijvoorbeeld aanwezig ?

Groeten,

GVW

Geplaatst:

Misschien is het een idee om in de keymap de menu toets te verwijderen/disablen zodat deze op de afstandsbediening niet meer functioneerd?