Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[RE-9000HD] opnemen en andere zender kijken werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou smile .. ik zit MIDDEN in een opname.. dus wacht ik eventjes tot dat afgelopen is en ga dan lekker even spelen.

 

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Geplaatst:

Als je nu de oke toets indrukt krijg je de zenderlijst te zien.

Hier druk je vervolgens diverse malen op de rode toets tot je tuner 1 en 2 tegenkomt.

Hier kun je een keuze maken welke tuner je wilt gebruiken.

Zo kun je makkelijk controleren of beide tuners wel werken.

Vergeet niet later hem terug te zetten op beide tuners.

Groeten Remo

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...