MACKerMD Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Nou .. ik zit MIDDEN in een opname.. dus wacht ik eventjes tot dat afgelopen is en ga dan lekker even spelen. ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.542x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100AW - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45
remo Geplaatst: 10 juni 2010 Geplaatst: 10 juni 2010 Als je nu de oke toets indrukt krijg je de zenderlijst te zien. Hier druk je vervolgens diverse malen op de rode toets tot je tuner 1 en 2 tegenkomt. Hier kun je een keuze maken welke tuner je wilt gebruiken. Zo kun je makkelijk controleren of beide tuners wel werken. Vergeet niet later hem terug te zetten op beide tuners. Groeten Remo
Aanbevolen berichten