Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[RE-9000HD] Oude troep blijft in de tuner zitten


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nadat ik een aantal keren ben geswitcht van software in de tuner.{Rebox Octagon}

Valt het mij op dat hij ondanks een fabrieks reset een aantal zaken vasthoud.

naam van het netwerk en de octacam staat er nog in ondanks de reset.

Als hij op deze manier alle bagger vasthoud wil ik wel geloven dat hij steeds minder betrouwbaar wordt.

Ik heb vervolgens ook eens via het netwerk gekeken maar de zaken worden niet op de hard disk bewaard.

In de andere map staan diverse zaken waarvan ik niet weet of ik dit kan wissen.

Heeft iemand enig idee hoe je de tuner dan echt leeg krijgt en dus een schone intalatie?

 

Groeten Remo

Geplaatst:

klopt is mijn ook al op gevallen, ik wou dat ik het wist hoe je die Rebox helemaal leeg kon krijgen. ik denk dat het dan wel beter zal gaan met de box toch gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Geplaatst:

Volgens mij kan daar maar één een goed antwoord op geven en dat is Rebox, toch?

Al die vraag aan hen gesteld?

 

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:
Origineel bericht van: gilera1009
klopt is mijn ook al op gevallen, ik wou dat ik het wist hoe je die Rebox helemaal leeg kon krijgen. ik denk dat het dan wel beter zal gaan met de box toch gr. Gert


Als je de Image terugzet met de AAF recovery tool is de Box volgens mij weer leeg. Nml. de laatste keer dat ik dit heb gedaan waren alle instellingen verdwenen. smile
Geplaatst:
Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: gilera1009
klopt is mijn ook al op gevallen, ik wou dat ik het wist hoe je die Rebox helemaal leeg kon krijgen. ik denk dat het dan wel beter zal gaan met de box toch gr. Gert


Als je de Image terugzet met de AAF recovery tool is de Box volgens mij weer leeg. Nml. de laatste keer dat ik dit heb gedaan waren alle instellingen verdwenen. smile

hoe kom ik die software AAF recovery tool al vast bedankt. gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Geplaatst:
Origineel bericht van: gilera1009
Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: gilera1009
klopt is mijn ook al op gevallen, ik wou dat ik het wist hoe je die Rebox helemaal leeg kon krijgen. ik denk dat het dan wel beter zal gaan met de box toch gr. Gert


Als je de Image terugzet met de AAF recovery tool is de Box volgens mij weer leeg. Nml. de laatste keer dat ik dit heb gedaan waren alle instellingen verdwenen. smile

hoe kom ik die software AAF recovery tool al vast bedankt. gr. Gert


google
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...