Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al even aan het zoeken maar kan het niet meer vinden,kan iemand even een linkje plaatsen naar de foto met ventilator erin (in de rebox)

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Geplaatst:

Nou fan geplaatst (gesoldeerd) fan blijft wel 24 uur draaien behalve als je de schakelaar omzet gaat deze uit

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...