Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[RE-9000HD] Welke Rebox HD ontvanger de 8000, of de 9000 ?


Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Mag wat mij betreft ook gesloten worden.

Ik heb deze topic tenslotte ook gestart

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

laugh Topic is nog niet gesloten zie ik.

Mooi.

Kan ik nog even reageren op de inverto.

De inverto heeft bij mij meer hang situaties gegeven dan de Re9000 tot nu toe.

Ik liep met de inverto mooi mee in de updates als ze er waren.

Maar met de inverto had ik meer hang situatie en opnames die mislukte dan met de RE9000.

Dat is ook de reden geweest om de inverto de deur uit te doen.

En ik moet eerlijkheidhalve zeggen dat de RE9000 minder verstoringen heeft dan de inverto.

Ik realiseer me ook dat dit mijn ervaring is en dat dit voor anderen niet persé ook opgaat.

Ook eeen RE9000 hangt wel eens, net zoals mn draytek router, mn logitech harmony 1000, mn MS XP computer maar tov de Inverto is in mijn ogen de RE9000 beter, maar zeker nog niet fout vrij.

wink

Rebox RE-9000HD PVR HDD Samsung 320Gb RE v1.08.75 (per 14-01-2011) BL 1.23 Astra 1,2,3

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...