odul Geplaatst: 19 juni 2010 Geplaatst: 19 juni 2010 Kan iemand me op weg helpen met de instellingen ?Heb voordien een draaibare schotel gehad... Moet ik nu ook een andere kanalenlijst downloaden dan voor de gemotoriseerde schotel ? Dank U Geel , Stad in de Kempen.
DINGES Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Nee dat is niet nodig. kis voor bv voor 19.2 1of A voor 13 2of B ga zoo door kijk wel eve in de disecq ingangen of daar niets verkeerd staat kom wel eens voor dat het daar al fout gaat Succes
odul Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Geplaatst: 20 juni 2010 Dinges , ben me volop aan het informeren voor augustus. Dan ga ik de visiosat bis bisat hd installeren. De humac 5400 zal er dan ook nog zijn . Maar op termijn toch maar een dreambox.Weet u of ik een andere lijst moet inzetten ? Vroeger koos ik steeds voor de gemotoriseerde lijst ... aangezien ik een draaibare schotel heb ( nu toch nog ) Dank voor je reactie ondanks de Holland gekte ( Zuid-Afrika ) Geel , Stad in de Kempen.
DINGES Geplaatst: 20 juni 2010 Geplaatst: 20 juni 2010 Hallo nee dat is niet nodig je kan je lijst behouden maar moet wel in plaaats van moter kiezen voor disecq a b c en d wat je ook nog kan doen is 3 lnbs met disecq bv a b c disecq en d voor een schotel met moter aanstuuren zo had ik het ook een tijdje. ben ook sind begin van het jaar over naar dreambox. Succes
Aanbevolen berichten