jodokus Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Ik heb een Guruplug gekocht omdat mijn NSLU stuk is (natuurlijk zonder JTag (dom dom dom) en deze heeft een standaard share genaamd plug-storage met een aantal mappen die de drives voorstellen. De mount op de dreammox zou eigenlijk als serverdirectory niet plug-storage moeten zijn maar plug-storage/usb0 (de map voor de usb drive) zodat de opnames ook op de goede plek komen. Het mounten van de plug-storage is geen probleem, maar de opnames komen dan niet op de usb-drive en mijn pli-image (dm7000) weigerd de dir plug-storage/usb0 te mounten iemand gedachten hierover?? if you gotta go, go with a smile
jodokus Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Geplaatst: 15 juli 2010 Niemand suggesties? if you gotta go, go with a smile
jodokus Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Geplaatst: 20 juli 2010 Ben er uit! Met Putty via SSh een verbinding maken met de guruplug $sudo vi /etc/samba/smb.conf (oftewel samba config aanpassen) Mount toevoegen [usb-storage] comment = usb storage path = /media/usb0 public = yes writable = yes en dit mounten op de dreambox das alles. if you gotta go, go with a smile
Aanbevolen berichten