danielw Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Met de dubbele lnb astra/ hotbird = 2 koppen via 1 coax naar box betwijfel ik nu als ik bij het opnieuw instellen (nieuwe flash) ik wel de juiste keuze heb gemaakt bij de sateliet configuratie. Ik heb ingesteld op 2 satelieten via Tone Burst, met A = AStra en B = Hotbird. Is dit de juiste keuze of moet ik DiseqC gebruiken (niet duidelijk in de basis handleiding) dank alvast voor een antwoord Dreambox 7200S - Gemini 3.0 - Channelmaster 1.2 m draaibaar
Jean-Claude Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 heeft niks met uw disecq instellingen te maken, gezien ge in uw andere thread(s) het volgende zegt : Origineel bericht van: danielw Bij opstarten en zeker in de voormiddag = prima ontvangst en BER op 0. Na een onbepaalde tijd begint het beeld te trillen en wegvallen , en zie ik de waarde van Bear continu schommelen tussen 200 en 10000. IK heb de box terug geflashed (gemini 2.7) = geen soelaas uw disecq instellingen staan dus goed, of ge zou helemaal geen beeld hebben. beelduitval = schotel beter afstellen - zie ook de antwoorden in de andere thread(s) DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten