Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[DM800HD] zenders kijken op laptop lukt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

net als hiervoor met mijn dm600 kan ik op met dm800 op mijn laptop geen zenders bekijken.

op de internet eplorer die opent staat http://192.168.1.7/web-data/streaminterface.html

maar geen beel allen een x links boven.

heb ook met firefox geprobeerd en alles geinstalleerd wat gevraagd werd en bleef bij firefox de melding krijgen add-ins niet geinstalleerd. Na installatie waar die om vroeg bleef de foutmelding gelijk.

wat moet ik nog doen?

Geplaatst:

Heb je wel de vlc plugin (en in firefox moet je als je vlc installeert de plugin wel aanvinken) erin gezet dan ?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Cobus R
Heb je wel de vlc plugin (en in firefox moet je als je vlc installeert de plugin wel aanvinken) erin gezet dan ?

Was het ook niet zo dat je een oudere versie van VLC moest gebruiken ?
Gast DreamSat06
Geplaatst:

Blijken de tips van anderen niet te werken dan misschien dit:

Ik heb dit probleem ook gejad bij V1.12 en ben toen weer teruggegaan naar V1.05. Toen werkte alles weer normaal, bij deze toepassing.

Succes.

Geplaatst:

ik ben ook lang aan het knutselen geweest om beeld te krijgen op windows 7 zonder resultaat.

tot ik dreamstream zag staan op de site van dream-multimedia installeren en even instellen en het werkt perfect!

direct vanuit 1 interface toegang tot boeketten en tv gids, en zelfs mogelijkheid tot opnemen en timeshiften (nog niet geprobeerd overigens)