Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jürgen
Kijk, dat is nu eens een echte oplossing.
Nu weet ik ook waarom jij moderator bent geworden, je bent nu eenmaal slimmer dan wij met zijn allen bij elkaar. :Dlaugh:D

Eindelijk herkenning. :D

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Waarbij ik wel heel voorzichtig concludeer dat iemand de handleiding niet gelezen heeft?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Origineel bericht van: Psychosammie
Waarbij ik wel heel voorzichtig concludeer dat iemand de handleiding niet gelezen heeft?

Dat doet toch niemand? Vaak is de volgorde: aanschaf, uitpakken, aansluiten. Zonder de tussenstap 'handleiding uitgebreid doornemen'. Heel herkenbaar... :D
Geplaatst:
Origineel bericht van: Tha Great Mac

Dat doet toch niemand? Vaak is de volgorde: aanschaf, uitpakken, aansluiten. Zonder de tussenstap 'handleiding uitgebreid doornemen'. Heel herkenbaar... :D

Ehhh handleiding????? crazy Wat is dat? wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Precies, de echte die-hards gooien de handleiding meteen weg...

Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: Tha Great Mac

Ehhh handleiding????? crazy Wat is dat? wink

De moderatoren handleiding staat ook wel ergens, maar ik ben vergeten waar die staat, dus gewoon niet lezen :D

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:
Origineel bericht van: Bigfoot
Origineel bericht van: Puch

Eindelijk herkenning. :D

Erkenning bedoel je zeker....

Lap, daar gaat mij reputatie al :D

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10