Gast Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 hoi, ik heb net c+ vlaanderen voor de kabel gaan halen, zijn ook in seca? groetjes.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2002 Geplaatst: 10 augustus 2002 Ja C+vl zendt uit in Seca. keys vindt je op allerlei sites, maar die mag je hier niet vragen. Heb je de site van Z**g*rs en duwgati al gelezen?
Hagkobe Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 @ renodak Wat kost zo een abo ongeveer op c+vlaanderen ? welke ontvanger is ervoor nodig? waar in vlaanderen werkt dit en waar nog niet? hoi...
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Ik heb een gewoon abonnement van ik dacht 38 € / maand nu zouden er keys bestaan voor de kiosk kanalen te bekijken, maar kan deze niet vinden.? ik heb wel de keys gevonden , maar niet in een file bestand, nu weet ik ook dat dit met het programma picbined zou gaan , maar moet je daar dan niets meer invullen dan die oc, od en oe ???? is dit ook voor de cabel ? weet jij een goede file, of misschien een beetje duidelijkheid wat ik daar moet invullen bij bpm?
Aanbevolen berichten