Thundybirdy Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Het valt mij op dat het beeld en geluid niet synchroon loopt op Ned 1 HD. Ik zag dat ook al op een ander forum en dat het m.n. voor komt bij bij de VU+ duo. Zijn er meer mensen die hier last van hebben met hun ontvanger?
Edsat Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb er ook last van met mijn VU+ Geen idee hoe het komt of hoe het op te lossen. En het is ook vreemd dat NED1 HD er alleen last van heeft.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Druk eens op de Audio toets en vervolgens op de blauwe toets. Je kan dan de synchronisatie aanpassen. Bij mij werkt het goed als ik ned 1 hd op -135ms zet. BTW: Ik heb het nu wel over OpenPLi beta 2.0
Gast Duolist Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Druk eens op de Audio toets en vervolgens op de blauwe toets. Je kan dan de synchronisatie aanpassen. Bij mij werkt het goed als ik ned 1 hd op -135ms zet. Regelt die instelling ook de opnames die je dan maakt?
Thundybirdy Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Geplaatst: 7 januari 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Druk eens op de Audio toets en vervolgens op de blauwe toets. Je kan dan de synchronisatie aanpassen. Bij mij werkt het goed als ik ned 1 hd op -135ms zet. BTW: Ik heb het nu wel over OpenPLi beta 2.0 Dank, opgelost!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: Duolist Origineel bericht van: Pedro Newbie Druk eens op de Audio toets en vervolgens op de blauwe toets. Je kan dan de synchronisatie aanpassen. Bij mij werkt het goed als ik ned 1 hd op -135ms zet. Regelt die instelling ook de opnames die je dan maakt? Dat weet ik eigenlijk niet, ik heb dat nog niet geprobeerd/opgemerkt
Aanbevolen berichten