jedeje Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Ik ben benieuwd naar jullie Video afspelen ervaringen op de ET9000. Tot nu zijn mijn ervaringen als volgt: - ET9000 Opnames op de interne HD, externe USB HD of gemounte netwerk HD (cifs) spelen prima af, zowel SD als HD materiaal. - Zolang de info bar van de mediaplayer direct het juiste aantal frames per second weergeeft (meestal 24fps voor mijn materiaal) dan spelen xvid, divx, mkv en mpg prima af. - Als de mediaplayer info bar het juiste aantal fps niet weergeeft, meestal geeft hij dan 0 of 50 aan, dan is de playback stotterend, worden er frames gedropped en valt de audio geregeld weg. - ISO's en VIDEO_TS folders heb ik niet kunnen testen, omdat ik de DVD Player plugin niet aan de praat krijg. Hoe zijn jullie ervaringen? Gr JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Aanbevolen berichten