Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben benieuwd naar jullie Video afspelen ervaringen op de ET9000.

 

Tot nu zijn mijn ervaringen als volgt:

 

- ET9000 Opnames op de interne HD, externe USB HD of gemounte netwerk HD (cifs) spelen prima af, zowel SD als HD materiaal.

 

- Zolang de info bar van de mediaplayer direct het juiste aantal frames per second weergeeft (meestal 24fps voor mijn materiaal) dan spelen xvid, divx, mkv en mpg prima af.

 

- Als de mediaplayer info bar het juiste aantal fps niet weergeeft, meestal geeft hij dan 0 of 50 aan, dan is de playback stotterend, worden er frames gedropped en valt de audio geregeld weg.

 

- ISO's en VIDEO_TS folders heb ik niet kunnen testen, omdat ik de DVD Player plugin niet aan de praat krijg.

 

Hoe zijn jullie ervaringen?

 

Gr

JeDeJe

 

 

 

 

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...