Gast poker Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Mvision HD 300 combo net briked of vast . Ik heb net software update gedaan via lan en mijn Mvision start niet meer op ? Enkel nog een groen lichtje aan de voorzijde krijg ik ? Verder werkt niets meer . Weet iemand hoe terug de factory settings te verkrijgen of tenminste terug opte starten ? Bedankt op voorhand .
Gast poker Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Voor zover ik het juist versta moet k dus een RS-232 kabel zoeken om deze te verbinden met mijn computer en Mvision . En dan opstarten met HD serial recovery tool te vinden op http://www.mvision.tv/hol/ondersteuning.html Morgen dus op zoek naar kabels RS-232 ..........
mauspartyhouse Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Ok Poker. Hou ons ajb even op de hoogte van de voortgang. Tnx ET8000
Gast poker Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Prijsgek hier voor kabels in Tenerife USB naar 9 pin 232 voor 42 euro in pc city goedkoopste 19 euro in de computerwinkels . Heb een zelfde verbinding gekocht op een_of_andere_veiling_site voor 2.3 euro (nieuw) + 1.5 euro verzending . Probleem is natuurlijk waarschijnlijk meer dan een week zonder sattelietbox nu tot de kabels komen . Nu ja we hebben nog spaanse tv en de Wii ).
Aanbevolen berichten