Smolly Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Kon vroeger In PLI v1 verschillende files openen via netwerk/vuduo/configfiles gewoon in windows verkenner op een paar die niet zichtbaar waren in windows . Nu met open PLI v2 zijn er nog meer mappen ontoegankelijk geworden welk me geweldig stoort aangezien ik eerst DCC_E2 moet opstarten om alle configfiles te zien , vooral de map ETC . Weet er misschien iemand hoe ik die map in het bijzonder, terug volledig gedeeld kan maken op de vu in PLI .
Moderator wiz Geplaatst: 15 januari 2011 Moderator Geplaatst: 15 januari 2011 in de sambaconfig zul je dingen moeten aanpassen gok ik neem je favoriete editor, en open /etc/samba/smb.conf voeg het volgende toe: Code: [etc]comment = etc files - take care! path = /etc read only = no public = yes guest ok = yes start daarna je box opnieuw, en als het goed is wordt dan /etc ook als share aangeboden aan je windows machine. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Smolly Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Geplaatst: 15 januari 2011 Snel ,snel ,snel Had al in die configfile gekeken , en dacht wel dat het daar wel eens kon zitten maar weet er te weinig van af om daar zomaar in te gaan knoeien . In elk geval bedankt , ga het direct proberen se .
Smolly Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Geplaatst: 15 januari 2011 Vree bedankt man , Werkt perfect nu . Kan nu terug een bepaalde konfigfile snelkoppeling op mijn bureaublad zetten om direct te openen en te bewerken zonder heel die zever van DCC_2 te openen Nu is PLI terug naar men volledige goesting met V2
Moderator wiz Geplaatst: 15 januari 2011 Moderator Geplaatst: 15 januari 2011 mooi zo! groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten