Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb net de ET9000 aangeschaft.

Heb via fastscan TVvlaanderen kanalen er op gezet.

Heb de tuners vanachter doorgelust.

Ik heb 3 LNB's

 

Wat zijn nu de juiste instellingen voor de tuners?

A . DiseEQC A/B . 19,2 en 13

B doorgelust naar A

 

is dit zo juist ?

Clark Tech ET9000

Visiosat Bigbisat

4 x Twin LNB

2 switch 4 x1

Geplaatst:

#e nu ook erop gezet.

 

Wie lust er extern door (met bijgeleverde kable) of intern doorlussen ?

Clark Tech ET9000

Visiosat Bigbisat

4 x Twin LNB

2 switch 4 x1

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...