Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het was al een tijd geleden dat ik mijn LCD tv met ingebouwde Dvb-t een scan heb uitgevoerd.

Volgende zijn erbij gekomen, weet iemand welke zenders dit zijn op volgende kanalen.

Kanaal 27: CH_1 t.e.m CH_8

Kanaal 41: Telkens 3x Radio 2 t.e.m Radio 5 met telkens mux

A.B.C.

Telkens 3x program 2 t.e.m program 7 met mux A.B.C.

Kanaal 47: Infokanaal - Infokanaal Radio met mux A.B.C.

Geen beeld en of klank wss, wegens niet MPEG-4 want Actua TV wordt ingescand maar ook geen beeld en klank.

NB: Ik ontvang de Vlaamse, Waalse, Nederlandse en Duitse zonder probleem met onderstaande installatie.(Locatie is Heusden-Zolder)

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

CH_1 tem CH_8 lijkt mij de DVB-H mux uit Nederland.

Voor kan 41,44,47:dat zijn de Test uitzendingen door Norking voor Telenet, die zijn pakket zou lanceren. maar dat is nu reeds een paar maanden zo, zie ook andere topic's hierover!

Geplaatst:

Ik heb deze lcd tv lcdwdvd19fb jaren geleden in Engeland gekocht,men verkoopt ze nog steeds. Met mijn Samsung Lcd TV worden hier de CH_ zenders ook ingescand. Twijfelachtige ingebouwde ontvangers frown . wat bedoel je hiermee. smile

Geplaatst:

op mijn samsung LCD heb ik dat nog niet kunnen scannen. trouwens je zal toch geen beeld krijgen op die zenders. dvb-h kanalen worden anders doorgegeven dan dvb-t zenders. ze zullen waarschijnlijk als data of gegevens kanaal weergegeven worden.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alexander88
op mijn samsung LCD heb ik dat nog niet kunnen scannen. trouwens je zal toch geen beeld krijgen op die zenders. dvb-h kanalen worden anders doorgegeven dan dvb-t zenders. ze zullen waarschijnlijk als data of gegevens kanaal weergegeven worden.

Ik had dit toch aangegeven dat er geen beeld-klank op die zenders zit. Mijn vraag was alleen wat voor zenders dit zijn. wink