davmal Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Hallo, een vraagje : iemand ervaring of heeft er iemand hier een : DVD home theater geluidssysteem panasonic SC-PT470. Ik heb deze al +- 1 maand en werk zeer goed . Aangesloten eerst via de rode en gele audio kabel . Nu via een optische audio kabel . Probleem : er zijn 4 hoek luidsprekers en een woofer en 1 midden ( central) luidspreker Die 4 hoek en woefer werken zeer goed . Die centrale luidspreker die recht voor u moet staan , daar komt geen geluid uit , enkel een zachte ruis. Als ik luidsreker test doe , komt er wel een test toon uit !!!dus werk ie . Op de sound instelling sta ik altijd op multie canaal , dit wil zeggen uitgang op alle sprekers . Maar die center werkt niet . Als ik de sound instelling op manual zet , dan komt er wel geluid uit de center luidspreker , en de rest van de luidsprekers doen dan niets. Ik heb al vanalles geprobeerd , maar het lukt me niet , ook al een paar keer de luidsprekers automatische afgesteld via de antenne , die erbij geleverd zit . Normaal op de multie uitgang zouden ze toch alle 6 de luidsprekers moeten werken , of heb ik het mis. Ik hoop dat er hier ook iemand is op het forum die zo een toestel thuis heeft . Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
Aanbevolen berichten