wian Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Origineel bericht van: arsat Nu las ik wel onlangs in een test dat de ontvanger vrij ongevoelig is. Heeft iemand daar ervaringen mee? (Dit i.v.m. zwakke satellieten) Ik heb er geen problemen mee. Hij lijkt gevoeliger dan de tuner van m'n dreambox: Nederland 1 HD: dm8000: 10.30 dB 58 % 0 0 % et9000: 11.2 dB 69 % 0 0 % Ik zeg "lijkt", want je kan de waarden van verschillende ontvangers eigenlijk niet met elkaar vergelijken (tuner drivers kunnen ervan maken wat ze willen). Ze hangen beiden aan dezelfde matig uitgerichte schotel, maar bij de dreambox zit er 2x zoveel meter kabel tussen. hobby4all
Aanbevolen berichten