Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

 

Ik heb dvdplayer plugin gedownload, maar hoor geen audio.

DVD speel ik via usb (drivers aanwezig) ik kan wel subs kiezen en taal, maar krijg geen audio ??

Het gaat om video_ts bestanden.

 

Heeft iemand advies ?

 

Greets edwin

Geplaatst:

Ja dat is het probleem, enigma2 kan geen DTS downmixen als ik het goed heb. Als je een versterker hebt die DTS aankan en een S/PDIF ingang heeft dan kun je de ET9000 daar op aansluiten en dan heb je wel geluid.

Geplaatst:

Hoi Sosa,

 

Ik heb een 7.1 versterker en de ontvanger is via s/pdif optical aangesloten, toch heb ik geen geluid ??

Kan op i-net ook geen uitkomst vinden.....

 

Gr edwin

Geplaatst:

Niemand heeft geluid bij het afspelen van DVD content via de DVD player plugin. Dus doe geen moeite verder te zoeken.

 

Staat ook in deze thread iets kort over geschreven.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...