michmelis Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Een goede vriend van mij kwam met een vraag of je 2 dreamboxen kan aansluiten op 1 schotel en natuurlijk icm 2 tv's. Hij bezit een DM 500HD en ik meen de DM500. Of is er een mogelijkheid dat je 2 tv's kan aansluiten op 1 Dreambox.
vGnp Geplaatst: 10 februari 2011 Geplaatst: 10 februari 2011 Origineel bericht van: michmelis Een goede vriend van mij kwam met een vraag of je 2 dreamboxen kan aansluiten op 1 schotel en natuurlijk icm 2 tv's. Hij bezit een DM 500HD en ik meen de DM500. Ja hoor. Single LNB(s) vervangen door Twin LNB(s), extra kabeltje trekken. Klaar. Origineel bericht van: michmelis Of is er een mogelijkheid dat je 2 tv's kan aansluiten op 1 Dreambox. Kan wel (DVI/HDMI en SCART) maar je kunt toch maar 1 programma zien. Heeft weinig nut dus. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
michmelis Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Geplaatst: 10 februari 2011 Ja ok maar hij heeft een tweede tv beneden staan dus hoofdtelefoon op en kijken... Ik bedoel dat voor de tweede uitleg net... Maar je bedoelt dus 1 aansluiting via HDMI ofzo en de andere via scart vanuit de zelfde Box.
Aanbevolen berichten