Gast dylantje Geplaatst: 24 februari 2011 Geplaatst: 24 februari 2011 Wie heeft er ervaring met een draadloos toetsenbord/ muis op een 9000? Zijn er nog meer leuke gadgets voor dit wonder machinetje....
Aanbevolen berichten