Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[ET9000] sd kanalen werken niet hd wel


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal,

 

sinds gister eigenaar geworden van de et9000 , mooi app..

 

Alles tot zover ingesteld en werkt ook .

Ik heb de twee volledige tuners benut dus geen doorlus ..

Nu ik kan alle HD kanalen zien maar de SD kanalen zie ik niet

Ze staan wel in mijn favaorieten lijst maar als ik er op druk krijg ik de melding "afstemmen mislukt "

 

wat doe ik fout ??

 

 

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Geplaatst:

kan een slotje op is opgelost.

Ik had de instellingen van de LNB's niet goed..

 

 

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...