Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een defecte et 9000 die niet meer aan en uit kan via de afstandsbediening en de aan/uit knop op de ontvanger, maar hier zit dus de open pli op geinstalleerd en heb hier zelf een harde schijf in gemonteerd.

Ik hoop dat hier door niet de garantie vervalt??

Weet iemand dit want heb de ontvanger net 2 maand.

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Geplaatst:

Dat moet geen probleem zijn want zelf hebben ze er ook pli op staan vanuit de fabriek (Xtrend)

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

En... hoe is dit afgelopen ??

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Geplaatst:

Mooi !! Goede service, en nu helemaal tevreden ?

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...