Gast Geplaatst: 16 augustus 2002 Geplaatst: 16 augustus 2002 Beste lezers, Mijn vader heeft sinds kort een samsung 9500 en alles werkt perfect behalve nagra wie o wie kan me helpen aan nagra of me helpen zoeken naar de juiste. Ik vraag niet om ke*s maar waar ik ze kan vinden. Het is geheel nieuw voor hem en ik zoek me een gek overal. was al bij satk**s geweest ect.. maar ik zoek ze even voor de g*ldc*rd. Greetzzz Ringo
Azazel Geplaatst: 17 augustus 2002 Geplaatst: 17 augustus 2002 Check even je pm. Saludos! 'Azazel miembro del equipo RAIDEN, la resistencia.' [color:"red"] LLORAMOS JUNTOS, GANAREMOS JUNTOS! [/color]
Gast Geplaatst: 25 augustus 2002 Geplaatst: 25 augustus 2002 Ik heb humax 5400 met fun 6-1 Ik kan polsat op hotbird al lange tijd niet meer ontvangen heb ergens keys gevonden van 22-08 en via isvedit toegevoegd toch geen beeld. Kun jij mij helpen Alvast bedankt
Gast Geplaatst: 28 augustus 2002 Geplaatst: 28 augustus 2002 Ik weet zeker dat de juiste k*ys in de 6-1 fun geladen zijn en toch blijft p*ls*t op mijn humax zwart wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn? Alvast bedankt voor het advies
Aanbevolen berichten