Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De ontvanger wil met Blackhole image 1.4.3 niet meer in standby en niet meer afsluiten.

Met een image van Pli geen enkel probleem.

Is dit een bekend probleem zit dat ergens in een instelling.

Weet iemand een oplossing?

 

Paul.

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem, ben overgestapt op de VIX image en die draait naar alle tevredenheid.

 

heb op andere fora hetzelfde probleem gezien, zonder dat iemand een oplossing had.

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Geplaatst:

Welke CCcam gebruik jij voor de vix image ?

 

weer ontopic

Geplaatst:
Origineel bericht van: Cobus R
Welke CCcam gebruik jij voor de vix image ?


Ik werk met CCcam 2.2.1

heb deze in gebruik om m'n originele Canal Digitaal card te kunnen lezen.

Tevens gebruik ik dezelfde cam om ORF vrij te schakelen

MvG

Firescoob

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Geplaatst:

plaats eerst via FTP de ipk file in de /tmp directory en dan op de RC: blauwe knop>VIX>IPK Installer het pakketje installeren

 

Vervolgens cccam.rar uitpakken en de cccam.cfg aanpassen met notepad naar het IP van je ET9000, je kunt ook een andere poort kiezen als je wilt.

uploaden via FTP naar de ET900 en in de directory /etc plaatsen

 

nu zou bij de softcam manager de 2.2.1 versie op moeten duiken en zet hem dan bij de autostart.

 

Bij mij heeft dit prima gewerkt, ik heb overigens de clarke tech toolbox gebruikt voor de upload.

 

MvG

 

Firescoob

 

ipk komt van het VIX team.

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...