Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[ET9000] netwerkwizzard en netwerkbrowser verdwenen?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de laatste versie OpenPLi2.0 op de ET9000.

Wilde verder met het configureren van een NAS connectie.

Merk net dat twee applicaties, netwerkwizzard en netwerkbrowser verdwenen zijn uit het applicatie menu.

 

Verwijderen en opnieuw installeren geeft geen oplossing.

Nog iemand meer deze applicaties kwijt in het menu?

ET meld wel dat de applicaties geinstalleerd zijn.

 

Vastgesteld op twee ET's

 

FF niet opnemen op een NAS dan maar cool maar wel onhandig.

Geplaatst:

Wil je toch opnemen naar de NAS pas dan de :

/etc/enigma2/automounts.xml met de hand aan, herstarten van de ontvanger en de mount is gemaakt.

Dat zeg ik... lezen!

Geplaatst:

Grappig, bij mij net andersom.

Ik heb de backup applicatie verwijdert, maar die blijft gewoon staan. Herinstalleren en opnieuw verwijderen helpt ook niet.

Geplaatst:

Barabas, bedankt voor de tip, is nog beter als met de AB invoeren.

 

als je het weet is het zo eenvoudig.

Kan nu zeker verder, maar blijf me afvragen waar die plugins heen zijn.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...