robje Geplaatst: 21 maart 2011 Geplaatst: 21 maart 2011 Ik heb net m'n nieuwe Xtrend binnen en aangesloten. De hele middag al een beetje aan het lezen en prutsen geweest. Ik ben nu zo ver dat ik allen zenders (via de henksatsettings en die aangepast) er in heb staan zoals ik wil. Verder cc cam en openpli er op. Ik ben tot dusver erg tevreden maar ik zit nog een beetje met de EPG. Deze bevalt me nog niet. We hadden voorheen een Topfield met 3PG. Is er op deze box een soortgelijke epg te krijgen?
Aanbevolen berichten