seije017 Geplaatst: 3 april 2011 Geplaatst: 3 april 2011 ik heb op mijn galaxy s een root uitgevoerd. nu mis ik alle contacten. en met programma kies kan ik deze er niet weer in krijgen. kun je de sbu bestand er ook handmatig in zetten ?
sevensheaven Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 vreemd hoor..ik heb hem ook geroot hier,maar alle contacten(sim en phone)zijn gewoon intact gebleven. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
NINjak Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 Origineel bericht van: seije017 ik heb op mijn galaxy s een root uitgevoerd. nu mis ik alle contacten. en met programma kies kan ik deze er niet weer in krijgen. kun je de sbu bestand er ook handmatig in zetten ? Ik heb geen Galaxy S maar een SE X10 maar je zou, volgens mij, bij het rooten geen info kwijt moeten raken. Echter bij het installeren van een "ander OS"/MOD raak je wel alles kwijt! Als je van de google sync gebruik zou maken, re-sync je de contacten gewoon weer. Moet je wel het syncen met de hand doen of automatisch laten gebeuren.
seije017 Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Geplaatst: 7 april 2011 n ik via gmail ook de contacten nar mijn iphone zenden ? zo ja op welke manier. zodat ik op de samsung zelfde als op de iphone heb staan.
Aanbevolen berichten