Gast 1664 Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Ach, zo leren we elke dag het apparaat beter kennen.
Gast Cobus R Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 In ieder geval thanks voor het melden en nu veel kijkplezier gewenst.
Gast Fretsat Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Bedankt. De backup directory op de harde schijf heb ik weer hernoemd naar 'backup' en na het flashen van de laatste Pli zijn al mijn instellingen automatisch weer terug en draait alles zoals het hoort.
Aanbevolen berichten