Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren Et9000 binnen gekomen.

Prachtig toestel.

Veel van de installatie is gelukt, maar ik

gebruik Tv Vlaanderen dus heb ik een emu nodig.

 

Op het toestel:

Enigma: OpenPli 2010-11-20-master

Image OpenPli-2010-10-21

 

Als ik via het menu naar applicatie ga en dan

op de groene knop duw, krijg ik steeds de melding

dat hij geen nieuwe plugins vindt.

Nochtans heb ik CCcam nodig om mijn kaartje

te doen werken.

 

Ik kan lokaal via mijn netwerk en mijn computer

de ET9000 zien en bewerken.

 

Als ik een netwerktest doe, zou alles in orde zijn.

 

Kan er iemand mij verder op de weg helpen?

 

mvg,

 

 

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...